Svenska Frieserhästföreningen fotogallerier

Välkommen att bli medlem hos oss

Alla kan bli medlemmar, även utan egen frieserhäst!

Svenska Frieserhästföreningen är en aktiv förening för frieserhästägare, men även för dig som gillar frieserhästar, men inte är hästägare! Vi hjälper dig bl a med frågor angående registrering, ägarbyte, pass, avel och mycket mer! Som medlem kan du också – förutom att ta del av gemenskapen med andra frieserhästälskare – till exempel vara med i roliga interna tävlingar, delta i premieringar & IBOP med din häst.
Sfhf Kontakt Vanster

Medlemskap för 2023

Medlemskapet gäller kalenderår januari-december

SFHF 300 kr för medlemskap i den Svenska Frieserhästföreningen.

SFHF & KFPS 790 kr är en avgiften som måste betalas om man vill ha kontakt med KFPS , inloggning till “mina sidor” på KFPS hemsida eller visa på premiering.

Familjemedlem 50kr för boende på samma adress som annan medlem, gäller endast SFHF.

Registreringsavgift till KFPS om 215 kr tillkommer om du ej varit medlem i KFPS 2023.

Eftersom du inte får vara direktmedlem i KFPS måste du också bli medlem i SFHF.

För att vara röstberättigad på årsmötet måste inbetalningen skett innan den sista februari.

Ingen uppsägning av medlemskap krävs längre men givetvis underlättar det om ni säger upp ert medlemskap. Då slipper ni även påminnelser om att betala:-)

Sfhf Miljo 750h F

Det här får du som medlem

♥ du får du inbjudan till diverse evenemang runt om i landet